Er zijn in Duitsland meer dan 25.000 spoorwegbruggen. Daarvan verkeert ongeveer een derde in slechte staat. 1.100 bruggen zijn zelfs zo sterk beschadigd dat in plaats van sanering alleen nog maar sloop en nieuwbouw verantwoord is. Voor vervangende nieuwbouw van bouwwerken met een korte spanwijdte biedt Max Bögl met de hybride spoorbrug nu een modulaire opbouw die de voordelen van seriematige fabricage op het punt van bouwtijd, kwaliteit en efficiency volledig benut. Een bouwsysteem dat wellicht elders ook toegepast gaat worden.

Innovatieprijs InfraTech 2023

Innovatieprijs InfraTech 2023

27.01.2023

Wij zijn trotse winnaar van de InfraTech 2023 innovatieprijs met ons Modulair Viaduct Bögl! In de categorie productinnovatie koos de vakjury voor ons modulaire én circulaire viaduct.

lees meer ...
InfraTech 2023

InfraTech 2023

16.12.2022

Van 17 t/m 20 januari 2023 vindt de InfraTech in Ahoy Rotterdam plaats, dé vakbeurs in Nederland voor onze sector.

lees meer ...
Prestatieladder Socialer Ondernemen

Prestatieladder Socialer Ondernemen

31.03.2022

Uit het niets heeft Max Bögl Nederland B.V. de hoogste trede (trede 3) van de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO) behaald.

lees meer ...

This website uses cookies. By using our website, you consent to the use of cookies. Learn more ...